tiistai 20. heinäkuuta 2010

24 hours is not enough time


Okei 'ellooo taas lukijat (jotka ovat muuten lisääntyneet, kiitos kaikille ♥)! Tästä tulee nyt kilometripostaus, ja välttääkseni sitä että tää oikeesti on kilometrin mittanen, jaan pari juttua eri postauksiin.
Mutta tosiaan, ylempänä kuvaa torstaista, jolloin menin tosiaan tapaamaan leiriläisiä till Helsingfors, kun olivat päättäneet miitin järjestää. Chillailtiin ympäriinsä, käytiin hyvin pikainen Kiasmakierros ynnä muuta, jonka jälkeen vähän hajaannuttiin ja mä kävin ottamassa smileyn Sörnäisten Lävistysliikkeessä. Siitä kuvaa lisää myöhemmin! Mutta, lävistämisen jälkeen mentiin syömään (Marko tarjos!), josta kauppaan ja sitten menin valloittamaan Markon kämpän yöksi. Tosiaan, Markon kanssa katottiin myös Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest.

Perjantaina oli aikanen herätys klo 7, ja stadiin päästyäni päätin mennä syömään halpaa ja pahaa mäkkiruokaa. Yök.

Testailin vähän kenkiä, vasemman yläkulman kengillä oli helpoin kävellä, mutta kivoimmat oli oikea alakulma! 
Mutta joo, oon ehkä vähän enemmän tennari-ihmisiä kuin korkokenkäihmisiä.


Tosiaan, perjantain idea oli kuin olikin nähdä Danielia joka tuli Helsinkiin chillailemaan mun kanssa! Aamupäivä meni chillaillessa ympäriinsä ja testaillessa hassuja vaatteita & kenkiä, mutta kyllä me molemmat löydettiin jotain jopa. Lisää alempana mun ostoksista! Mutta tosiaan, käytiin Danin kanssa myös Kiasmassa, mutta siitä eri postauksessa lisää koska muuten tästä tulisi ihan hullun pitkä...

Union Five on hämmentävä liike.
Sohjojuomaa ♥ Vadelmaa, oli nam nam vaikka aika kallistahan toi on.

Niklas tosiaan saapu meidän seurueeseen sit yhessävaiheessa ja oikeastaan lähettiin löytämään sille vaatteita.


Käytiin vaikka missä, viimeseks jumitettiin Weekdayhin kun Nikellä oli farkkuongelma ja mun ja Danin jalat alko olemaan kuoleman omat. Oikeasti, alkaa pikkusen rasittamaan jalkoja tommonen n. 9h lähes tauoton kävely/seisominen... Btw, Weekday näyttää joltain avaruusasemalta. Mutta, Nikke löysi itelleen vaatteita, jonka jälkeen se palas porukoittensa luo ja me mentiin Danin kanssa Arnoldsiin syömään (Dani tarjos jee). Namnam ♥


Joo. Syömisen jälkeen mentiin tarkastamaan bussit ja siitä sitten mentiin tennariin odottelemaan bussin lähtöä... Tuolla oli ihan hirmu tukalan kuuma, ja mä aloin olemaan niin väsyny et meinasin vaan nukahdella... Kuunneltiin musaa ja lagailtiin ja mä tuijottelin ihmisiä.
Kun Danin bussi sitte lähti, mä suuntasin Pasilaan Riinan luokse bunkkailemaan. Katottiin kaks leffaa, The Breed ja Pirates Of The Caribbean: At World's End. Sit katottiin muumeja, juteltiin, lagailtiin, yms. Oli kiva nähdä Riinaa taas! ♥


Lauantain hengasin tosiaan noiden urpojen kanssa! No okei ei ne oo urpoja. Me oikeastaan hortoiltiin koko päivä ympäriinsä miettien mitä sitä tekis, ja päädyttiin ensin Robert's Coffeeseen (joka me Jannen kaa suunniteltiin ryöstävämme) ja siitä sitten Forumin alakertaan syömään (pojat oli kivoja ja tarjos mun ruuat ♥).
Sit siitä kotiin lagailee ja lepäilee.

Semmonen viikonloppu mulla, Kiasmapostaus tulee erikseen ja sit vielä eilisestäkin postaus. Mut hei tässä mun ostokset!

Tämmönen huppari irtosi Carlingsista, 20€
Ihanan pehmonen, hyvän paksu, kivat koristukset ja halpa. ♥

Hattu Spiritstoresta, 20€.
Mietin pitkään ostanko tämän vai halvemman (9€) maksavat mustavalkoruutuomituishatun, koska tarvitsin hatun, mutta oon tosi onnellinen et päädyin tähän koska, no, koska ♥!

"Like violence, you have me
Forever and after"

SASSE

Ei kommentteja: