lauantai 31. joulukuuta 2011

In the year TWOOTHOUSANDELEVEEEN

Huomatkaa Conan referointi vapaasti muotoiltuna otsikossa.

Joo. Vuodesta 2011 kertoo varmaan paljon se että mulla on 118 kuvaa käsiteltävänä tähän postaukseen koska aattelin että "valitsen vaa akuuteimmat". Joo, yeah right. Tältä vuodelta on miljoona ja satakymmenentuhatta kuvaa lisää kertomaan millasta oli olla minä tänä vuonna.


Vuoden aikana mä oon muuttunu ihan hillittömästi - as always. Alkuvuoden riippaletti 'en tiedä mitä tekisin tyylilläni syönsen' -vaiheiden jälkeen kunnon superfemmekauteen kun olin übercool uudessa tukassani ja löysin kiilakorkojen maailman. Rauhotuin ja havaitsin itseni hamstraamasta Monkin Alice dressiä useempana kuviona ja värinä kaappiini. Tukka koki muutosta vähän sinne ja tänne, laihduin, timmiinnyin (kiitti jalkalihaksist 10km pyörällä töihin), rusketuin (!!!) ja löysin vähän itteäni. Hypin ettimässä omia rajoja ulkonäön suhteen. Vieläkään ei olla zenmodessa, kaukana siitä, mut ainakin mun pukeutumisella on suunta. Ja rahoitus.


Mä oon tutustunu mahtaviin ihmisiin - vanhoihin ja uusiin. Oon löytäny uudestaan ystäviä takavuosilta, tutustunu aivan uusiin tapauksiin ja harmittavasti myöskin jättänyt muutamia ystävyyssuhteita taakseni. Oon juossu kaikenmaailman randomjuhlinnoissa, kuluttanut alkoholia enemmän kuin parin edellisvuoden aikana, matkustanut jopa vähäsen pitkin Suomea (tai ainakin moottoritietä) ja nähny bändejä livenä jotka on ollu mun 'MUST SEE' listallani. Oon ekaa kertaa elämässäni lähtenyt festareille ja ajanut autoa. Oon pyörtynyt keikkayleisöön ja pitannut niin että tuntuu rekan alle jääneeltä. Oon koukuttunut Supernaturaliin ja OZiin.


Oon eläny huhtikuusta eteenpäin mainly raejuustolla ja tomaateilla, kehittänyt erinäisiä hetkellisiä riippuvaisuuksia ruokiin (mangosuklaa, sienipiirakka...) ja koristellu taas miljoona piparitaloa. Vuoden aikana myös tukkajutut oli messissa armottoman paljon ja oon löytäny maailman parhaan työpaikan. Oon haaveillu tulevaisuudesta, keräilly luvattoman paljon astiastoa ja kuluttanu kirppareita miten sattuu. Oon myös remontoinu huoneeni ihan brännä nü kuntoon ja viettäny muutaman päivän kynttilänvalossa. Rakkauteni Helsinkiin ja Kiasmaan on tallessa, ja oon löytänyt uuden rakkauden: kakut ja kahvit.


Rakkaudesta puheenollen, oon viettänyt tämänkin vuoden parhaimman ystäväni, eli poikaystäväni, eli läheisimmän ja rakkaimman ihmiseni kanssa. Oon ollu umpirakastunut ja hyväntuulinen, sekopää ja hullu. Oon myöskin ollut mustasukkainen, ahdistunut ja surullinen. On tullut itkettyä, naurettua, sekoiltua, draamailtua, sovittua, stressailtua ja kaikkea skaalaa negatiivisesta positiiviseen. Niklas on tutustuttanut mut uusiin ihmisiin ja ollut mukana kaikessa mikä on ollu mulle tärkeetä. Niklas on joutunut kuvausmalliksi kun oon ylikäyttäny kameraa ja ollut tekstiviestimassojen vastaanottajana. Pur, ♥.

Hyvää uuttavuotta kaikki, juhlikaa railakkaasti mutta älkää liian ja muistakaa unohtaa uudenvuodenlupaukset!

Translation: Random blabbing about the year 2011. Happy New Years Eve everyone! See you next year!

Sasse

Ei kommentteja: