keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

I do what's best for everyone

Nonni, taas päästään normaaliin lifestyle-meininkiin. Viime viikot on ollu vähän sekavia ja hektisiä, mut ei se mitään koska nyt on virallisesti kevät mikä tarkottaa että kaikki on paremmin. Tän viikon aikana oon tutkaillut Eiran aikuislukion sivuja suurella mielenkiinnolla ja ajellut autolla. Ylihuomenna edessä on Touché Amoré, Architects ja Rise Against - ootan jo innolla.


Lehtiä on syynätty mulle kotiin enemmän kuin ehdin lukea mut onneks en oo väkeä jonka tarvii nappaa latest fashionit lehdestä - joten mulle kelpaa sellanen yleinen selailu sitten ku kerkeää. Mun ja Clipperin piparminttuteen rakkaus myös kukoistaa yhä kuin päivääkään ei olisi mennyt.


Alotin viime viikolla suuren huonemylläkän ja suuri huonemylläkkä on yhäkin suuri huonemylläkän. Tai itseasiassa mylläkkään joutui vaatekaappi, ja nyt lattioiltani ja oikeastaan ympäri huonettani löytyy mun useempi sata vaatekappaletta. Fml. Miten nää kaikki aina jää vaan näin.


Oon matkustellu Helsinkiin, syöny luvattoman paljon kakkua, käyny ihmettelemässä elämääni tukussa, nauranut Kampin loistavalle Fortum-myyjälle (joka oli hirmu tuttu etäisesti mutta varmaan vaan muistutti jotakuta). Tyler kuuluu soittimesta ja osaan about Yonkersin lyriikat läpi.


Oon hengaillu Niklaksen kanssa tässä semi paljon (mulla on käynnissä kesäkuntoon tai johonkin kuntoon 2012) ja kuvailin yks päivä sen rumpuilua. Niklas myös opetti mulle persukompin (!!! minä musikaalisesti lahjaton tapaus opin). Ehkä uskallan joskus opetella pianonsoittoakin. Viikon alun kruunas kun pääsin pelaamaan Ôkamia pitkästä aikaa Niklaksen PS2sella ♥


Nyt jatkan näissä merkeissä kunnes töihinlähtö koittaa. Ádios!

Translation: Back to basics aka. lifestyle post! Last couple weeks have been kinda stressing and hectic but it's allright because spring is here. So everything's better now. This week I have searching info for my next schooling program whatever adn driven a car. The day after tomorrow it's Rise Against, Architects and Touché Amoré and I seriously can't wait.
I'm still overly and completely in love with (Niklas) Clipper peppermint tea. I've been spending calm mornings drinking it and reading magazines, which is by the way the best way you can spend an average morning.
Last week I decided to clean my wardrobe and now my clothes are all over my floor. Fml. Why this always happens.
I have been travelling to Helsinki listening to Tyler The Creator (I almost know all the lyrics from Yonkers), laughed at the best salesman in Kamppi an eaten very much cake. Maybe too much.
I have also spend lot of my time with Niklas (partly 'cause I have this summer fit 2012 goal or somethin) and I photographed him playing the drums one day. I also learned how to play them a little. Yeah me. Maybe I someday try playing the piano also. My week started also very awesomely when I got to play Ôkami ♥
But now I continue with my morning and then leave for work! Adios!

I've probably said too much
But I've never felt more accomplished
I'm losing sleep
I'm losing friends
Sasse

1 kommentti:

and films kirjoitti...

Eiks teillä ollu Juhiksen musaa ala-asteella? Siellä opittiin kuule peruskompit. Se menee näin:

jalka, käsi, jalka, käsi, jalka, käsi... ti-ti-ti-ti-ti-ti