sunnuntai 28. marraskuuta 2010

WE NEED TO FUCKING ERUPT

Adios!
Ah, ihana pitkä viikonloppu vietetty, oon meinaan ollu kotona torstaista lähtien! Tässä viikonlopun aikana oon tehny pientä suomennosduunia meijän maikalle, käyny juhlistamassa kaveriporukan kanssa Tonin synttäreitä, hengaillu Niklaksen kanssa ja leiponut pipareita ja piparitaloja. Taas. Paljon. Ja kaikkea muuta mukavaa, lisää siis kuvien seassa!


Torstaina päätin extemporea tehdä valkosuklaamoussea, mitä en ole koskaan tehnyt. Se on ihan mielettömän hyvää, mun sisko teki sitä välillä kun asu vielä himassa, mutta muuttaessaan se jätti ton ohjeen mulle ja totes että opettelepa ite. Näin siis ensimmäinen yritys meni ihan hyvin (paitsi että multa puuttui kuohukerma jonka sijasta heitin sekaan ruokakermaa....) ja tuli sen takia vähän valkosuklaavanukas/moussea mutta ihan jeesiä. Kuitenkin, mun pahe on tässä että teen kyllä innokkaasti kaikkea mutta ei helv- tota sotkua minkä onnistun jättämään aina jälkeeni. Siis. En voi itsekään käsittää tota sotkun määrää aina. Kukaan muukaan ei ihan käsitä mun sotkuisuuttani.

Mousse meni nom nom nom.

Noh, moussen ohella tosiaan oon baka pipar, kylläkin vähän porrastetusti tässä parin päivän aikana. Anygays, isken samaan kaikki piparikuvat ettei tarvi niitä viljellä ympäriinsä, koska ketään tuskin kiinnostaa tää aikajana tässä:


Joo. Eli väsäsin kolme eri piparitaloa, kaks semmosta normia ja sitte tämän oman kokeiluni, joka pienen sähläyksen ja koristelun jälkeen jopa lopulta osoittautuikin ihan mallikelpoiseksi yksilöksi. Tohon valmistuneeseen printit täältä ja täältä, pienen oman modauksen takanahan noi oli kun piti mennä vähän sellaisella leikkaaliimaa-periaatteella. Tommoset lasikarkki-ikkunat tulee helposti murskaamalla kovia karkkeja ensin murusiksi (esim tikkarit, kovat pastillit, ym.) ja sitten jo paistetun piparitalon palat pellille, siitä muruset ikkuna-aukkoihin (kannattaa täyttää kunnolla), uuniin ja vartioi ettei polta mitään. Totesin Myntholin tai jonkun sellaisen sini-läpinäkyväkarkit ihan parhaiksi, niistä tulee älyttömän nätit ikkunat!
Niklas ehti mulle todeta pariinkin otteeseen ettei palkkaisi mua arkkitehdikseen tämän kauniin ilmestyksen perusteella. Pöh. Olen paras silti.


Loppuun kuvausta tästä mielettömästä auringonpaisteesta (♥!) ja kivasta ilmasta parilta päivältä, sekä asukuvaa/mitälie perjantailta. En todellakaan muuten käsitä miten mun jalat näyttää noin älyttömän kiemuroilta, herranjumala.

Nojoo, se taas näistä ja ensikerralla lisää. Joulua kohti ollaan menossa ja perkele kun tulee koko ajan vaan pimeempää ja pimeempää - en voi kuvata enää mitään edes hyvälaatuista lähentelevää kun toi kamera on vaan niin paska. Angst. Tosta sivupalkin robotosta voitte muuten bongaa kaikkee mitä lähiaikoina on tapahtunut, klikkaamalla pääsee mun robo.to sivuille missä voi sit selaa edellisiä.
Mitähän muuta.
Tässä on tullut kuunneltua taas Happoradiota joten taas musaa niiltä:
HAPPORADIO - MONTA MIESTÄ

Ja sitten kans tätä, ah vitsi popittelin tätä eilen ja tänään ihan törkeenä:
ENTER SHIKARI - DESTABILISE

Mutta joo se niistäkin! Jatkan selkä ja hartiakipujeni kanssa kärsimistä, huomenna ois viimeistely siihen Goldwellkisaan, mun hiukset pitäis värjätä, jakso vaihtuu keskiviikkona, pitäis jatkaa noita suomenteluja, Niklaksen lahja pitäis hommata, Niklaksen layouttikin pitäisi modailla, ja keskiviikkona tulee rahaa, meen urheilemaan ja nään yhtä kaveria.
Ja kaikkee muuta.
Mut enskertaan honeyt!


"This is the calm before the storm
One last siege to break them all
So I can lie here on the floor
Beside you"

SASSE

2 kommenttia:

and films kirjoitti...

AAHH teillä on aina parhaimmat piparitalot! Osaat. Muistan viime talvena kun me tultiin porukalla sinne ja se Fight Clubin kattominen jäi ihan toisarvoseks kun me alettiin syödä sitä piparkakkutaloa. 8D♥ good times

Sasse kirjoitti...

:D ♥ Jep. Voi teitä syöppöjä! 8D