tiistai 9. marraskuuta 2010

Broken stars

Nonii pitkästä aikaa taas saan itseäni jopa niskasta kiinni, eh!...
Joo sori, oon laiska ja oon varmaa pyydelly miljoona kertaa anteeksi mut eise mitään: jostain syystä oon älyttömän laiska ottamaan enää kuvia (voi olla se että mua ärsyttää paska kuvanlaatu), tai jos saan aikaseksi niitä kuvia, oon huono saamaan aikaseksi ne koneelle. Se tarkottaa sitä et postaukset on valmiina muhimassa mun koneen syövereissä mutta mä en tee asialle mitään!
Anygays pois tästä mun laiskuuden ylistämisestä asiaan:

Oltiin luokan kanssa 2.-4.11. Next Gate -messuilla meikkaamassa ja laittamassa kampauksia Helpan Roihuvuoren koulutusyksikön vaatetusalalaisten valmistamaan muotinäytökseen. Päivät oli ihan normipäivien pituisia (8-16), saatiin siellä aamupalaa mikä koostui hedelmistä (mm. tuoretta ananasta, MANSIKOITA, viinirypäleitä, vesimelonia...), sitten päivällä ruoka ja iltapäivällä leipä välipalaksi. Voin kertoo että ne Wanhan Sataman safkat oli ihan jumalaisia, mä vaan olin muutamana päivänä taas seminirso etten kauheesti syöny ("en tykkää nillin nillin"),  mut anyways ne oli sillee loistavaa verrattuna Palmiahuttuun mitä me koulussa saadaan.
Aamusin oli noin 2h aikaa tehdä kampaus & meikki, ja meiltä oli pyydetty Lady GaGa -tyylisiä kampauksia sekä meikkejä. Moni oli suunnitellut kaiken valmiiksi, mutta jouduttiin uudelleensuunnittelemaan todennäköisesti koska ei oltu nähty malleja ja niiden vaatteita ennen 1.11.

Nojooo, vähemmän puhetta, tässä muutama kuva, viimeisenä tarkempi kuva mun mallista, kylläkin ekalta päivältä jolloin kampaus oli aika pöheikkö yms:


Näytös koostu ns. kahdesta osiosta, jossa ensimmäisessä mallit yksitellen käveli lavalle esittelemään vaatteitaan. Seuraava osio oli kaikkien mallien nouseminen lavalle ja kävely jonossa lavan läpi lopuksi, ikäänkuin esitellen koko malliston yhtenäisyytenä.
Näytöksessä oli kuitenkin vaatteet jaoiteltu vaattet väriryhmiin, jotka meni tässä järjestyksessä:

  1. Sininen
  2. Hopea
  3. Musta
  4. Punainen
  5. Kulta
  6. Musta
  7. Valkoinen
  8. Beige

Näytöksen aikana soi kolme eri kappaletta. Ensimmäisessä osiossa soi nämä:

LADY GAGA - POKER FACE

LADY GAGA - FASHION

Ja viimeisessä osiossa soi tämä:

LADY GAGA - BAD ROMANCE

Anyways, se näytöksestä. Oli siellä messuilla kaikkea muutakin (sai kangaskasseja ja pinssejä ja tehdä linnunpöntön ja pelata muistipeliä ja kiharretut hiukset yms...) mutta en jaksanut kuvata, joten otin kuvan vain leipomopuolen jutuista.


Käytiin muuten näiden mun messuseuralaisten kanssa myös kuvauttamassa ittemme joka päivä, ja kahdessa kolmesta kuvasta näytän aivan kauheelta.

Nojoo, loppuun vielä asukuvaa yheltä messupäivältä sekä viimeperjantailta:

"J'adore Weitzman, habillez-moi
Louis, Dolce Gabbana, Alexander McQueen, et oh
Merde I love those Manolo

Fashion put it all on me
Don't you want to see these clothes on me
Fashion put it all on me
I am anyone you want me to be "
SASSE

Ei kommentteja: