tiistai 24. tammikuuta 2012

Crappy post w/ phone pics

Tää mun blogi ahdistaa mua nyt.
Kaikki ahdistaa mua nyt.
Kuvat mitä postaan ei näytä siltä miltä haluan niiden näyttävän. Ärsyttää kun taito ja motivaatio on nollassa. Kuvanmuokkaustakin pitäisi opetella, muttei oman naaman kuvaaminen miellytä/onnistu tarpeeksi. Muiden asioiden kuvaaminen fine, mutta kahvikupeista ei saa suuria ahaa-elämyksiä kuvia muokkailtaessa.
Elämässä menee just tällä sekunnilla miljoona asiaa samaan aikaan eteenpäin ja tää blogi on yks joka ärsyttää mua. Mun postaukset on mielenkiinnottomia. Tää ulkoasun tänhetkinen tila ahdistaa mua. Ei näytä tarpeeks hyvältä. (Itseasiassa tän tekstin jälki muokkasin ulkoasuu ja nyt näyttää aavistuksen paremmalta)
Nojoo, se itsesäälistä, tässä parit mielenkiinnottomat mobiiliotokset. Sit till sova. Ehkä jos rupeen taas suosiolla roudailee kameraa mukanani tulee muutaku näitä hipstermainstream kännykuvia.


Translation: Just ranting on about how I'm not feeling confident with my blog. And then about the fact I changed the layout little pic because I wast unhappy about it. And then posting crappy phoneyhipstermainstream pics and promising I will take my camera out more now on.


Do you spend your days counting the hours you're awake?
And when night covers the sky you find yourself doing the same
There's a burden you've been bearing in spite of all your prayers
There's a light turned off inside your heart
Can you remember what it's like to care?
Sasse

3 kommenttia:

Milka kirjoitti...

Voi rakennekynsikateus. Haluisin itse ottaa sellaiset kun moni kampaajatuttavani osaisi, mutta nykyisessä työpaikassa on sellaiset bännätty :S Why!

Erika Caroliina kirjoitti...

kuvathan on tosi hyvii ja kivoja <3

Sasse kirjoitti...

Milka Hö :( Tyhmää! Tietenkin ymmärrettävää jos hygieniasyistä mutta silti voi hö. Kynnet btw ei oo omissa nakeissa, vaan väkertelyjä muille!

EErin Kiitos Eekkapeekka <3