torstai 19. tammikuuta 2012

Lazy-ass blogger

Okei joojoo en oo päivitelly koska oon ollu yksinkertasen perkeleen laiska. Mulla on kyllä ollu satamiljoona tekemätöntä juttua, mutta lähiaikoina oon ennemminkin tykästyny OZin aka Kylmän Ringin tuotantokausien läpinuohoomiseen ja uuden Samsung Galaxy S II selailuun. Laiska mikä laiska.

Kaipa minäkin kerron teille siitä kun olin med Niklas, Taija, Katri, Essi & Riina Viivin luona lautapeli-iltailemassa joka muuttui yömyöhäiseen sauna&dataussessioon kolmistaan. Not bad. Illan aikana suurta hupia loi Fisheye kuten kuvista näkyy, myös videomuodossa. Tilanteita löytyi mm. Riinalle selittäminen siitä kuka on Chuck Norris, kaikkeen pätevä vastausvaihtoehto U2 ja Twister aka. puppeliparaati.
(Mössöö kuvat ku Viivil oli pimiää)


Maanantai meni kotilöllöilyssä ja kävin räpsii pari kuvaa ulkona ja näyttämässä murmelilta. Oli kylmä. Harjottelin kans vähän muokkausjuttuja, vaikken kyllä tiedä opinko yhtikäs mitään.


Tänään testailin Viivin pidennyksiä (/lonkeroita) päähän pipon kanssa ja nyt himoan pidempiä hiuksia. Väristä ei oo varmuutta. Hiukset oi kasvakaa että voin ymppää näihin pidennykset. Hiusmalli-idea ei ehkä tue mun visiota niikään mut apua. 


Enter Shikarin A Flash Flood Of Colour kuulostaa erityisen mainiolta, mulla on huomenna ajokortin teoriakoe, maanantaina liukasajo ja jossain välissä ajelen pimeeajon. Sitten inssi ja ajolupa kouraan hopefully. Jostain syystä en oo nukkumassa vaikka pitäis olla. Oh well.

AINII! Olin auttaa Jonnaa & Milliä niiden kouluproggigsessa maskeerailemassa ja mailleilemassa, tsekatkaa Jonnan upeet kuvat täältä ja Millin upee video homman sujumisesta alempaa!

Untitled from Malla on Vimeo.

Translation: Sry too lazy to translate well. But overall I've been lazy, watching OZ, playing w/ my new Samsung Galaxy S II. One day @ Viivi's place w/ bunch of other people playing board games. Monday lagging @ home, sleeping late, looking like marmot. Today I tried on Viivi's clip-on extension and now I want long hair. Tomorrow morning I have my drivers licence theory test, eep. I sould be sleeping, oh well. Enter Shikari sounds awesome.

That's the sound of another door shutting in,
In the face of progress, in the face of progress.
No bounded flags, In this event,
Shackleton is rolling in his grave

Sasse

3 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Kysyisin noista html-koodeista, ku mulla on pieni ongelma. :o Oon muokkaamassa noita linkkejä niin, että kun laittaa kursorin päälle niin se muuttuu sillai hiljaa eri väriseks. Niinku sillä -webkit-transition-duration: 1s;-koodilla. Laitoin sen a:link, a:hover ja a:visited kohtiin. Mutta se ei toimi niihin jo käytyihin linkkeihin. :/ Miten sen sais toimiin kaikkiin linkkeihin?

Anonyymi kirjoitti...

Noi ruskeet ois upeetmageetsiistitkivat. Sulle kyllä sopis ton mittanenki tosi hyvin, vaikka oonki tottunu suhun lyhythiuksisena ja ne sopii sulle mainiosti!

Ja peeäs: haastoin sut mun blogissa koruhaasteeseen ehkä toissapäivänä.

Sasse kirjoitti...

Tiia a:visitedin pitäis määrittää ne käydyt linkit.... Et en osaa sanoo, en oo ite käyttäny kys koodii bloggerissa :/ Tsekkaa ettei mikää merkki puutu yms!

Henna Tack! Ja juu, katon jos saan räävittyä koruhaasteen jutut kasaan täs jokupäivä