lauantai 21. elokuuta 2010

Hey boys hey girls I wanna see you dance

Okei sori törkee tauko taas, en oo vaan jaksanu koulun jälkeen päivittää. Ei sillä että mitään erityisen jännittävää olisi tapahtunut. Koulua, koulua, koulua ja Niken kanssa hengailua pitkälti.

 Random asukuva ajalta ennen koulun alkua.

Random asukuva koulusta.

Eli koulu alko tosiaan värikurssilla ja sai tietenkin vihdoin ja viimein jotain tapahtumaan omille hiuksille ♥!

Mia värjäs mun hiukset

Ennen
Jälkeen

Eli muutuin hieman maantienharmaammaksi keskiosasta. Mutta, koska tulos ei ollut täysin toivotunlainen, operaatiota jatkettiin...

Laitettiin vaaleita raitoja et saadaan tota liian tummaa osaa tuolta pikkuhiljaa pois.

No, mullon tällähetkellä sitten vielä yhden vaalennuspesun ja värintaiton jälkeen tämmöset kermatoffeen väriset vaaleet hiukset! Ensviikolla jatketaan niitten taiteilemista tummanharmaaks.

Mut joo kyllä mä oon muutakin sielä koulussa tehny ku istunu värjättävänä:

Mian tyven mm värjäsin.

Noora oli mun ensimmäinen koulun ulkopuolinen asiakas, raidoista tuli tosi näppärän väriset!
Ps huomatkaa (se on tosiaan mun sisko) tää yhtenäisyys kameran edessä ilmeilyyn.

Joo no.... moi.


Sit eilinen ilta tuli hengailtuu noiden kahen seurassa, kuten tulee varmaan tänää päivälläki. Sitte Niken kaa chillailee yhtiin partyihin.

Enskertaan!

"Vieleicht Das mit Dem,
oder Das ohne Dem,
oder Dem mit Das und Dem,
oder Dies mit Dem und Das?"

SASSE

Ei kommentteja: