maanantai 23. elokuuta 2010

Love me do

Okeii päätin vähän ryhdistäytyä, ja kasaan pienen postauksen uusista jutuista.



Tässä vähän uusia juttuja joita oon ostellu, pipon te ootteki nähny ja loput lähti mukaan tänään.
Pipo 9€/Carlings
BC Moisture Kick Recharger 7,30€ & BC Repair Rescue Treatment 7,30€ & Igora Color Gloss 8-2 9,50€/Schwarzkopfin tukku 
Koru 10€ & Kangaskassi 3€/Lindex

Piilouduin turvavaatteen alle kotona kun tuli vaatetusahdistus ja nappasin kuvan. Huom vaalenneet hiukset!

Sit on kuvaa mun pitkästä ostoslistasta, kaikkee mitä pitäis tässä saada ostettua jossain vaiheessa...

Eipä tältä päivältä muuta, saa nähä jos huomenna uutta tukkakuvaa jos oon vaihtanu värii.
Sit hei tämmönen pieni, meinaa biisi johon oon jotenkin ultimaalisen koukussa, mikä on vähän hämmentävää. Plus ärsyttävää koska en osaa saksaa sitten ollenkaan ja tapanani on laulaa paljon kivoja biisejä, muttei kehtaa kun ei osaa kieltä ollenkaa.

WE BUTTER THE BREAD WITH BUTTER - DER KLEINE VAMPIR

Toinen aika muksa saksalainen biisi on tää:

MEGAHERZ - 5. MÄRZ (5TH OF MARCH)

Eipä mulla muuta tänään, heippa kaikki rakkaat lukijat!
PS// Kivaa teitä on tullut taas lisää :)

"I want you, I want you so bad
You know you, I want you so bad
It's driving me mad
It's driving me mad"

SASSE

Ei kommentteja: