sunnuntai 17. lokakuuta 2010

These things don't just happen

Huomenta kaikki!
Itseasiassa oon tällä hetkellä niin laiska etten jaksa nousta kunnolla ylös joten dataan mun sängystä jonne oon raahannu läppärin. Ärsyttävää ku tää vaa vammailee jotain ton hiiren kaa ja se poimppii välillä jonneki ihan omille teilleen, että älkää ihmetelkö jos teksti on hieman epäselvää joissainkohdin.
Tällä hetkellä itseasiassa kuuluu Bleed The Dreamia, ja tähän postaukseen tulee kuvat vaan netistä koska kamera meni evakkoon siskolle viikonlopuksi. Aattelin kuitenkin että haluaisin postaa jotain, jotennn tässä sitä ollaan!

No tota, varmaan kaikki on kuullu tästä surullisenkuuluisasta homoillasta. Itse en ohjelmaa jaksanu/vaivautunu/mitävaan katsomaan, mutta voi jeesus kun ihmiset otti tohon kantaa radiossa. 
"Hei siis homot haluaa että niiden vakaumus hyväksytään mutta ne ei hyväksy pappien vakaumusta olla vihkimättä homoja" - yhyhy dorka ja en vaan voi käsittää, mutta olkoon tää nyt aiheesta homoilta mun puolesta, sillä mä nyt en jaksa rupee sen suurempaa mielipidetekstiä tekemään tästä. Sanottakoon nyt vaan että miksi esim. läskeillä, rikollisilla, yms. muilla on adoptio-oikeus jne, vaikka nekin kyllä kovin raamatun sanaa rikkoo. Askdskhf. Nojoo, äh nyt oikeasti lopetan tästä jauhamisen ku puhun itteni ihan pyörälle muuten!

Vähän mietittävää.

Mutta! Tosiaan, toissapäivänä chillailin Nikellä, katottiin sielä mm. Hard Candy ja eilinen meni kokkailun ja Supernaturalin parissa meillä.


Me ollaan Niken kanssa nyt kattomassa kolmoskautta, oon itseasiassa tästäkin kaudesta nähny osan. En muista kai loppua oikein, mutta joka jaksosta tuntuu tähän mennessä olleen jonkinlainen muistikuva. Supernatural on mun mielestä ihan älyttömän hyvä sarja, vaikka se välillä iiiihan pikkuisen toistaa itteään, mutta noi Samin ja Deanin veljessuhteet on ihan törkeen loistava aihe joissain jaksoissa. Mutjoo, aijai, tekis mieli kokoajan kattoo ite eteenpäin, muttei kehtaa ku Nikkekin haluaa kattoa.


Eilen kokkailtiin ihan sikana ja oli törkeen hyvää, mut tän "alkukeiton" jälkeen mä tein suurta kuolemaa. Mut se onneks meni ohi! Öö. Öö. En oikeen tiiä mikä tänkin selityksen tarkoitus oli muutaku hehkuttaa et oli coolii kokkailla porukoitten kanssa pitkästä aikaa!


Tän mun lyhyen syysloma aikana joka siis kesti 14.10-17.10 ajan, oon pitäny silmällä tota pikkukissa koska no se chillaa tääl ja aiheuttaa tuhoa. Huomattavasti se päättää olla esillä kun mä dataan! Hankala kattoo leffaa ku kissa tulee näytön eteen sillee PURRR HUOMIO.

Hm no tässä taas, jokupäivä sit lisää. Adios!


"Yes I give you everything
Yes I give you anything
I gave you everything
Gotta watch myself
I've gotta love myself
And take care"

SASSE

Ei kommentteja: