maanantai 24. tammikuuta 2011

Sinulla on syvät silmät mutta niissä on katse jahdatun


Ekaks, mistä teitä oikein sikiää? Jo kuuskyt lukijaa! Thankies! ♥
No en sitte jaksanu tehdä mitää tavanomasta postausta tyylillä kuva -> selitys koska ei mitääään motivaatiota. Joten länttäsin kasan kuvia tohon ylös jotka saa nyt jotenkin avustaa teitä kuvitteleen mun viimeviikkojen tapahtumia. Siitä kun nyt sattuu olemaan jo 20 päivää kun tein kunnollisen postauksen, aj mä pahoittelen sitä mut motivaatiokuolema iski. Joten, asiaan:

Oon nyt viimepäivien aikana pitkälti jopa opiskellu (kyllä, minä), käyny Kisiksessä kuntoilemassa (toi kokonaisuusasukuva sieltä näin btw), ihmetelly ku hiukset kasvaa nopee, hukuttanu mun huulikorujen piikit ja saanu Riinalta uudet, pelannu Sims 3 ja sen lisäosia, hengaillu Niken kanssa, lukenu Chuck Palahniukin kirjoja, hehkuillu lauantaista keikkaa, katellu MasterChefin (Australiaversio) viimesii jaksoi, chillannu nurkkiksen kanssa, lakkaillu kynsiä, ostanu kaikkii ihohoitomömmöjä, tienannu 59€ pullorahaa, haaveillu kiilakoroista jne jne jne. Ja vaihtanu lamput mun huoneesta, eli semmosta jännää!

Tässä lähiaikoina on tosiaan semmosia kohokohtia tulossa, että ke-to on jatkotutorleirin (se mis oltiin Erikan kaa viime keväällä(?)), lauantaina keikka, 4.2. tulee kelatuet, 5.2. on Jonnan synttärit, 7.2 on Goldwellkisan finaali, 14.2. on ystävänpäivä ja 27.2 tulee vuosi täyteen Niklaksen kanssa. Eikä mulla ole sillä lahjaa. Eee-heee-hee....

Sitten tähän yhteen juttuun, ajattelin toteuttaa tämmösen pikasen what's in ur bag -kuvanäppäsyn koska... koska mä voin.


1. hiusharja 2. saippuakuplia 3. escadan hajuvesi 4. punanen permanenttitussi 5. meikkilaukku 6. lompakko 7. meikkihöttö 8. peili 9. minipattereita 10. avaimet 11. pinnejä 12. stadin sisänen matkakortti 13. matkahuollon matkakortit 14. vaseliinia 15. aurinkopuuteri 16. irtopuuteri 17. naamarasva 18. opiskelusuorite

Ja tota, no ensimmäiseks mun laukussa on aina tuhatmiljoonasata turhaa krääsää, esim noi patterit. Saippuakuplat on must. Meikit nyt on vaihtelevasti mukana, matkakortit pitää olla tai muuten kriisi, avaimet ku on koulussa (tossei oo mun kotiavaimet nih), vaseliinii käytin huulirasvana kunnes vaihdoin ihan kunnolliseen koska meijän kemianmaikka pelotteli parafiiniöljystä ja vaseliinista meitä, jne.

Loppuun aattelin tunkasta vielä semmosta suositusta ku että kuunnelkaa Happoradion ja Pariisin Kevään uusimpia levyjä sillä ne on ihan törkeen bueno! Myös Of Porcelain nappaa.

Semmosta tälläkertaa! Koska mun motivaatiopuutos jatkuu, saa nähä milloin seuraava postaus. Ehkä mä ryhdistäydyn, tai sitten en. Siihen asti kuitenkin adios amigos!

aurinko paistaa
mut se paistaa läpi vartalosta
minusta ei jää varjoa
elämä kulkee
mut se kulkee liian nopeasti
minusta ei jää jälkiä
SASSE

Ei kommentteja: