tiistai 4. tammikuuta 2011

When the blood dries to my veins and my heart feels no more pain

Helou jelou!

Eli aattelin tänään vhän höpöttää semmost aandomia mitäteintänään -huttua, koska mä voin! Hahaa.
Eli, ensinnäki maailman suurin ihme: Mä laittauduin. Mulla on myös todistuasineistoa:

Sori kuva on vähä iso mut päätin nyt pysyä tässä 650px leveydessä. Pitää opetella kuvaamaan vaakakuvia, ettei tuu niin jumalattoman korkeita kuvia...


Eli mun laittautumiseni siis kertoo että mä olin ahkera ja lähin ulos täältä talosta! Niin, voitteko kuvitella, minä kotirotta jopa liikuin jonnekin... aka Nikelle, en tiedä kuin suuri saavutus tää on mut ulkoilmaa tuli nuuskittua kuitenkin. Matkan varrella käytiin mutsin kanssa tsekkaamassa yks kirpputori, mut eipä sielä ollu vielä mitään jännää ja ihmeellistä - harmi. Siitä sitten kaupoille josta tuli mukaan juttuja, niistä kohtapuoliin...

Mutta Nikelle ku mentiin ni päädyttiin kattomaan leffa Harry Brown. Sitä ennen kierreltiin filmtownissa epämääräsesti puol tuntia, mutta ei ollu oikein ideoita ja jos olikin, toinen ei taas sit pitäny ideoista ja lähettiin loppujenlopuks sieltä tyhjin käsin. Kuitenki, kaupungista ostin leffaevääks Battery Strippediä ja tätä:


Maraboun Mangosuklaata! Mä tykkäsin oikeestaan aika paljon, oli hyvää! Nikelle tää ei jostain syystä kauheesti maistunu, kumma tapaus...

Sit niihin ostoksiin! Eli kaupoista lähti mukaan:

Wet 'n Wild: CoverAll concealer palette 6€
H2O proof liquid eyeliner 4€
Don' Steal My Thunder eye shadow trio 5€
Lumene: Natural Code Matt Makeup sävy 11 Cream
Joku randommerkki: Strawberry Body Scrub 3,50€
Garnier: Nordic Essentials Moisturising Day Cream normal/mixed skin

Ihastuin kun tajusin että kotipaikkakunnan Anttila myy Wet 'n Wildiä! Oon harmitellu jo pitempään, kun yleensä Seppälät näitä myy ja meijän Seppälässä ei meikkipuolta ole, ettei Wet 'n Wildin meikkejä saa täältä. No, Karkkipäivän blogista bongasin että täällähän näitä myydään joten kipaisin sinne rahojeni kanssa äkkiä! Näissä on hyvin pigmenttiä ja ihan älyttömän halpaa hehee.
No sitte päätin uudeksi meikkivoiteeks testaa tota lumenea, katotaa miten se nyt palvelee.
Päätin myös ostaa kuorintavoiteen, mutten sitte viittiny käyttää rahoja mihinkään kalliimpaan niin ostin tämmösen tusinatuotteen. Mua huvitti suuresti kun tätä löyty tässä isommassa purkissa, ja sitten pienemmässä putelissa, ja pienempi oli "face scrub". Päätin ihan kiusallani tarkistaa onko INCIlistoissa mitään eroa, ja vähän kuten arcelinkin niin ei ollut. Saman verran pyydettiin hintaa samasta tuotteesta, vaan yhden sanan erolla. Hahaa. Näin kuluttajaa huijataan.
Garnierin kasvorasvaa päätin testat nopean valinnan päätteeksi, ja ainakin koko mömmö tuoksuu ja tuntuu mun mielestä ihanalta! Aaa jee.

Nyt adios, mutta ennenku meette, kuunnelkaa tää ihanuus tosta Harry Brownista:
CHASE & STATUS FT PLAN B - END CREDITS
SASSE

Ei kommentteja: