keskiviikko 17. helmikuuta 2010

And I can't deny your eyes

Rakas päiväkirja, kello on 23:28 ja minun pitäisi olla jo nukkumassa sillä yöuneni alkavat lähestyä hälyttävästi taas -6h... Eiku what? Minä täällä taas hei päivittelen jopa taas tekstimuodossa ja näin ensimmäisenä infoan surullisesta faktasta joka on etten ole vielä saanut tuota leopardigepardihupparia omistukseeni, mutta hiljaa hyvä tulee. Tai jotain sellasta. Tai sitten en vaan saa sitä kun ne myy nuo loppuun. Voi voi.
Hieman kuvamatskua parilta viime päivältä:
 
  
Siin on pari kuvaa tän päivän lookista. Ps, puhuin Niken kaa ku otin kuvii oonko aika cool. 
 

  
  
  
Joo, siinä on sitte pitkälti kuvamatskua eiliseltä, jolloin aamupäivällä jopa jännittävä valoilmiö jota auringonpaisteeksikin kutsutaan sattui näkymään! Cool. Ja sitten mun rakas SanDisk Sansa e200, joka on kyllä todellisessa lagitushajoomispisteessä ettei mitään rajaa ja lopuksi mun epämääräinen laukun sisältö.

 
  
Tottakai mun pitää myös duunissa ottaa tyhmännäkösiä naamakuvia itestäni. Ja alempana kaunis kuitti mun maito-ostoksista töihin, jota oli muuten aivan tuskaa kantaa siellä ympäriinsä. Vink vink oon duunissa Itiksessä, kampaamo Villikissassa joten tervetuloo vaan.

Lopuksi tähän tottakai vielä tämmöset suurta tuskaa aiheuttavat kuvat;
 
  
KESÄ ♥ Rakastan kesää ja haluan sen hetinyt niin olisi lämmin ja kiva.
Muttahei, se tästä postauksesta, piti ottaa kuvaa taas tästä hiuskuontalosta kunnolla ku se vaaleni vielä enemmän sivuista, mutta enskerraks vaikka sitten.

"And I won't listen to your shame.
You ran away, you're all the same.
Angels lie to keep control. 
Ooh, my love was punished long ago,
If you still care, don't ever let me know."

♥ - Sasse

Ei kommentteja: