torstai 25. helmikuuta 2010

I want a lover I don't have to love

Noni, jotain päivitystä taas kehiin! Tosiaan, mun hiihtoloma/talviloma/mikätahansaloma alkoi reippaalla valvomisella ja hysterioinnilla ja hillumisella med Nikke ja Tommi!
Otettiin mm. kuvia jonki verran sellain yleisesti hengaillessa ja sit ihan galtsumatskua, tässä pari esimerkkiä:
Haha näytän ihan hamsterilta noissa kuvissa! Noh ei voi mitään.
Nikke uhkaili meitä aseella joka näyttää porkkanalta...
"Tommi doesn't approve" -kuva. Aivan loistava!
Yhyy kun puhaltaa saippuakuplia, näyttää piisamilta.

Onnistuin muuten kaatamaan noi saippuavedet mun selkään yhtä kuvaa ottaessa. Go me!
Meillä oli myös ihan sikana kaikkee mässättävää ja karkkia laittoman paljon (en ees kehtaa kertoa kuinka paljon...) ja tarkotuksena valvoa koko yö, jätkät oli kyl amatöörejä ja joi energiajuomia selvitäkseen! Mä menin ihan oman hysteriani voimalla. Ja ok, myönnetään me kyl nukuttiin Niken kaa pari tuntii ja Tommi siihen viel kai pari tuntii päälle lisää. Mut se oli sitten jo joskus 06-08 aikoihin et periaatteessa menny yö jo?
 
  
Tässä kuvassa esiintyy siis mun jalat, kun mulla oli jalassa Tommin housut, jotka oli liian isot mulle ja sillä on toi übermakee vyö!
  
 

Tsiigattiin tosiaan pari leffaa jotka siis olikin noi Havoc (paska), Fight Club () ja sit The Mist (too sad ending!) mikä ei nyt näy tässä kun katottiin se sitten ns. seuraavana päivänä. Mutta hauskaa oli ja silleensä. Mun huone kyl räjähti vaik olin sen nii hienosti siivonnu!
PS, Nikke päivitti blogiaan silloin kun valvoiltiin niin se merkintä on tässä, et jos kiinnostaa mitä piipersin sille myöhäseks ystävänpäivälahjaks!

No seuraavana päivänä hengailin Niken  kanssa mistä ei taida olla kuvamateriaalia, ja siitä sen jälkeen menin hengailemaan Jonnalle kun piti nähdä nurkkaporukalla mikä sitten vähän jäi kun loppujenlopuksi paikalle ei vaivautunut kuin minä Millin ja Jonnan lisäksi! Mutta tuli ainakin nähtyä Jonnaa ja Milliä, vaikka olo oli ku tundralla olis vaeltanu ku saavuin sinne! Siitä näin hehkee kuva:

Ja sitte loppupäivänä ei tapahtunu mitää jännempää koska menin kotiin kai vasta joskus kymmenen jälkee ja siitä nukkuilee!
Mut seuraavana päivänä taas tunkeilin Nikelle ja sää oli vähän lupaavampi kuin edellisenä päivänä, ja jaksoin jopa ottaa jotain ulkonäkökuvaa ennenku lähin liikkeelle;
 
 

Sitte Nikellä hengailuamme tarpeeks kauan, lähettiin hengailee jopa ulkoilmaan ja siitä sitten Heseen jossa Nikke päätti luoda nykytaidetta.
Kyseisen taideteoksen nimihän on abortti.

Loppupäivästä sitten kävin Millillä leikkaamassa sen siskon hiukset ja tienasin siis rahaa, ja menin himaan. That's it siitä päivästä.

Ja sitten tänään vaivauduin jopa aamulla kuvailemaan galtsumatskua (jos kiinnostaa ne galtsukuvat ni tonne vaa tsiigailee ja ettii; sassemon) joten testasin nopeaan heittää taas keesin pystyyn. Ihan kiva, mutta ei se oikeasti ollut niin kivannäköinen kuin kuvissa!

Joo. Sitten kävin suihkussa ja loppupäivä onkin menny hengailessa ja suunnittelemassa ton huoneen siivoomista.
 
  
Joo. Loppuun vielä, oon ihan ylikuluttanu tätä biisiä, joka myös nousi sen takia last.fmssä mun kuunnelluimmaks biisiksi!
 

Mutta nyt on jo suht pitkä postaus kasassa, että ensikertaan sitten taas!

"Please don't let this turn into something it's not
I can only give you everything  I've got
I can't be as sorry as you think I should
But I still love you more than anyone else could"

- Sasse

2 kommenttia:

and films kirjoitti...

Se ON mission imbossible puhaltaa saippuakuplia näyttämättä piisamilta. Ja hahs ovelasti pölläsit tuon kuvan mun blogista, ma huomaan! 8D
And most importantly: KENEN SPONGEBOB-PIPO JA SAAKO TON PÖLLIÄ?

Sasse kirjoitti...

Malla: niinpä! ja joo olin ovela 8D se on santerin ja voinkyl lainaa sitä joskus 8D