sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Let's just pretend

Okei nyt on niitten kenkien aika!
Ensimmäiseksi mä sanon että ok, mulla on liikaa kenkiä, mutten myönnä sitä

1. Jotku feikit joita en oo viel oikee osannu ottaa käyttöön
2. Converset, ruskeet, 20€ kirpparilta lähes käyttämättöminä ♥
3. Valkoset feikit, kotiutui Prismasta hintaan 13€, tänhetken lempparit
4. Converset, keltaset, Ranskasta tuliaiset
5. Ikivanhat sinivalkokukalliset feikit, mun rakkaat homotennarit, parin kesän suosikit ollu ♥
6. Converset, limenvihreät, mun rakkaat. 35€ hmm.. No Kampin 4. kerroksessa olleesta kaupasta joka sitten tosiaan meni pois ja kaikki pois myytiin.
7. Ent. valkoset, nyk. punaset feikit, oon ylpee noista kun niistä tuli kivat kun maalasin ne punasiksi!
8. Turkoosinsiniset feikkitennarit kaverilta 3€ muistaakseni.
9. Ruskeet feikit, ns. "talvitennarit"
10. Siskon vanhat omituisen kultasenruskeet feikit, kivat!
11. Siskon vanhat raidalliset feikit, näiden saamista oonkin oottanu jo pidempään! ♥
12. Raidalliset kesätennarit, en ookkaa tajunnu aikasemmin kuin kivat nää on....
13. Converset, pitempivartiset farkkukangasta, kaverilta ilmaseksi.

14. Vansin tarrakengät, toissakesän ostos One Waysta kai 15€?
15. Red/ecco/mikälie kenkulit kai 35€ Sheckersistä, mikä silloin majaili Kampin 4. kerroksessa.
16. Ikivanhat Prismaslipponit, ahkerassa käytössä nämäkin.
17. Red/ecco/mikälie slipponit kai 25€ Sheckersistä. Vähän huonot jalassa kun eivät oo muotoutunu kunnolla ja tekevät ikävät hankaumat tohon kantapään yläpuolelle... Laastaria vaa sillä selvii!
18. Ikivanhat Vansin skeittarit/mitkälie, ilmaset ku tuli kahden kaverin käytön jälkeen mulle.
19. Mulla ei oo mitään mielikuvaa näistä kengistä, varmaan joku 6-7lk? En käytä enäääää, mutta päätyivät nyt kuvaan.
20. Näitäkään en oikeestaan kauheesti oo käyttäny, olivat mun maihareita (R.I.P.) edeltäneet versiot. Säästän enstalveen, saa nähä tuleeko käyttöä.
21. Okei nää on jotkut miljoonavuottavanhat x100 kertaa tuunatut kengät jotka lentää menemään hetiku irrotan noi nauhat.
22. Mun 6-7lk gootikengät ihihih.
23. Ehkä kivoimmat pitkävartiset saapaskenkulit ikinä! Talvikenkinä just loistavat, tykkään, nyt menevät kyllä tosiaan talvisäilöön.
24. Mun viimetalven talvikengät, pitkälti vaan sen takia ettei muita oikee oo..

25. Harmaat kenkulijutut mille en oo viel keksiny käyttöö mut saa nyt nähä tuleeko käytettyäkää! 2€ kirppisostos.

Eli joo. Mulla on too much shoes mut yhestäkään parista tennareita en luopuis, ja joo mullon tapana uusiokäyttää kenkiä aka. tuunata kulahtaneet kengät uuteen uskoon. Ja joo ehkä ymmärrätte noista kuvista miksi mun kenkien valitetaan vievän liikaa tilaa.... Mut pitäähän jokasen edes jotain keräillä.

"We sleep so sound 
in rooms just up the stairs
Will you save us 

like you saved them?"

-Sasse

Ei kommentteja: