sunnuntai 9. toukokuuta 2010

This dead end life

Asukuvaa keskiviikolta, mullon nyt joku juttu tommosten rusetiks modattujen huivien kanssa.

Siin on keskiviikon kampauksen taitonäyte alusta loppuun. Kehuja tuli.

Koulussa oli yleistä hengailua muutenkin, ja iltapäivällä sitten satoi.

Kotona otin sit kuvia ja modailin niitä, mutten saanut oikeastaan mitään kovin kehuttavaa aikaseksi.


Tosiaan, sit torstai-perjantain olin tutorkoulutuksessa Vuorilahden kurssikeskuksessa ja oli aika mahtavaa! Tykkäsin koko porukasta ja olo oli rentoo, eikä ollu mikään tiukka koulutuksen maku päällä. Erika oli mun seurana tuolla koulutuksessa, mut tutustuin moniin uusiin siisteihin tyyppeihin kans! Puhaltelin saippuakuplii ja semmosta. Oisin enemmänkin laittanu kuvia mutten viittiny laittaa kuvia ilman ihmisten lupaa, joten saatte nyt tyytyä tämmösiin vähän laimeempiin kuviin.
Sit perjantaina koulutuksen jälkeen menin odottelemaan Kampin bussiterminaaliin about 3½ tunniksi, että Nikke ja kumppanit (Kia ja Jemi) tulisivat stadiin. Ne oli menossa Adeptin keikalle, ja mä olin lupautunu hengailemaan ja näkemään niitä siinä. Kävin välissä pyörimässä ympäri Kamppia & Forumia ja pari tuttua tulikin vastaan, ja päädyin ostamaan Gina Tricotista yhden t-paitahärpäkkeen 2.90€. Siitä sitten enemmän ehkä joskus.
Nooh, sitten tolla porukalla pyörittiin ympäriinsä stadissa, jossain kahdeksan maissa mä päädyin bussilla kotiinpäin ja nuo muut lähtivät keikkailemaan. Väsytti ihan törkeesti, olin jotenkin kovin sekava koko stadireissun ajan, etta anteeksi nyt seuralaisille!

No eilen oli turhuuspäivä ja muokkailin näitä kuvia sitten kotona ja muutenkin lagasin, plus kirjoitin yhden jutun mun kirjotusjournaliin loppuun. Sitä lukemaan pääsee klikkailemalla tästä. Eli eilinen ei ollu jännä.

Tänään on sitten äitienpäivä ja pitää lähteä vielä mummin luo kyläilemään. Aattelin tehä jonkunlaista kenkäpostausta vielä myöhemmin tänään jos kerkeänn!

"On a day so gray it's black inside
Watching churches on on T.V
In a coma you don't dream
You just hope that someone sits with you"
-Sasse

Ei kommentteja: