sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

It takes time to feel alive

Okei, ensinnäkin pahoittelen tämän merkinnän kuvakatoisuutta, sillä kävi perjantaina ikävästi niin, että onnistuin feidaamaan kamerani yksin koululle. Kävi kuitenkin niinkin onnekkaasti, että toisen luokan oppilaat sen bongasivat ja pelastivat turvaan, kiitokset siitä! ♥

Tosiaan, Erikan kanssa käytiin tuossa kai torstaina bongailemassa Erikalle kenkiä ja housuja silloin ruokatunilla, jolloin tsiigailin itsekin Andiamosta sellaisia aika nicejä kenkuleita 20€ kaksi paria. Jos toi tarjous on yhä maanantaina voimassa, lähtee kuule kengät mun mukaan. Oon ihan toivoton, enkä tarvitsisi enempää kesäkenkiä, mut kuka voisi vastustaa oransseja slip-oneja tai vaaleanpunaisia tai vaaleanturkooseja kangaskenkiä? En minä ainakaan.

H&Mstä lähtee kyllä toppi ja t-paita mukaan jos noi tarjoukset ei ole enää voimassa, niistäkään ei harmittavasti kuvaa löytynyt, arsghdjsks. Kuitenkin, t-paita on sellainenpitkä leopardikuvioinen ja topissa on cupcakeja (niille ei muuten ole suomennosta, sillä muffin on muffinssi! Tai siis, cupcake on suomennettu leivokseksi), sellainen valkoinen tai musta.

Pic from accessorize

Periaatteessa himottaisi myös Accessorizesta tuollainen punainen rusettisormus. Voi kun elämä on vaikeaa. Myös toinen mihin olen rakastunut, on Accessorizen avaimenperät & kännykkäkorut, yhyy olen heikko!

Toisaalta tarvitsisin 10mm plugin toiseen venytykseeni, että pääsisin toisen puolen venytyksen venyttämään 10mm myös. Hankalaa.

No, jos jätetään shoppailut sikseen, niin sinänsä on köyhää selittää päivistä ilman kuvia, mutta yritetään nyt kumminkin!

 Kuva on vanhempaa matskua, nykyään kyseinen kahvila on hieman laajentunut.
pic from kamppi.fi

Perjantaina oli niinkin kiireisä päivä, että palloilin ympäriinsä maita ja mantuja niinkin paljon että istun bussissa yhteensä 3h. Perjantai-iltapäivällä näin tosiaan protutiimiäni, todella herttaisen ja mukavan oloinen ryhmä, odotan innolla seuraavaa tapaamista. Istuimme Kampissa Kaakaopuu -nimisessä kahvila/suklaapuodissa, ihana paikka tällöinkin, oma lemppari on ehdottomasti valkosuklaakaakao ♥ Kannattaa käydä tsekkaamassa, oivoi, voisin elää noilla tuon paikan antimilla!

Tiimin näkemisen jälkeen lähdin takaisin kotia kohti, päätyen kuitenkin yläasteen nurkkaporukan kanssa hieman juhlimaan; paikallahan oli koko joukkio eli Jonna, Milli, Ässä, Teemu, Henkka ja Ville. Ilta oli tosi mukava, pitkästä aikaa oli sellainen rento meininki ja tosi hauskaa vaikka välillä olikin tosi vakavat asiat puheenaiheina. Iltaa pitkin soitettiin milloin kunnon elektropopitusta, milloin reggaeta, milloin räppiä ja milloi esim. Mewiä. Pakko nyt jakaa Mewin biisi, mistä mulla tulee melko välttämättömästi nää ihmiset mieleen:

MEW - 156

Mutta siis ihana ihana perjantai vaikka olinkin aika väsynyt. Lauantaikin meni leppoisasti Niken tullessa tänne, vaikkakin aamupäivä oli sinänsä mulle tosi rankka, sillä availin mun muistolaatikkoa. Mun muistolaatikko siis on laatikko, jossa on tavaraa, kirjoituksia, tekstiä, kortteja, jne. 2005-2008 vuosilta, jolloin siis mulla on ollut aika rajuja masennuksen oireita. Kuitenkin, tarvitsin tiettyjä vihkosia sieltä itselleni, joten avasin sen ja kävin läpi, ja nyt se on avonaisena tuolla mun huoneen lattialla. Pitää siivota jossainvaiheessa. Mutta ei siitä sen enempää!


Pic from Google

Mutta, Niken kanssa taas kokkailtiin ja katseltiin leffaa ja lagailtiin. Tällä kertaa katsottiin Donnie Darko, joka on lainassa Jonnalta (samassa lainasin myös leffat Unelmien Sielunmessu, Cassandra's Dream, The Prestige ja Lords Of Dogtown) ja joka on yksi mun forever suosikkileffoista. Tietenkin se piti siis näyttää Nikelle! Oon rakastanut tota leffaa ensimmäisestä katselukerrastani lähtien, ja nähnyt sen ainakin päälle 20 kertaa. Tohon alapuolelle heitän trailerin ja biisin, joka vahvasti liittyy leffaan ja on sen soundtrackilla.

Traileri:

GARY JULES - MAD WORLD

Mutta semmosta. Enskerralla toivottavasti kuvia ihan omasta viikostaki eikä netistä kuvia!

"And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had"

-Sasse

EDIT \\ Osallistuin bang bang my baby shot me down -blogin arvontaan ja tuplasin, eli kerron teillekin tästä arvonnasta:

Näkyvillähän on palkinto, ja arvontaan pääsee kuvaa klikkailemalla!

4 kommenttia:

Allu kirjoitti...

tajusitsä tota donnie darcoa? mä myönnän etten ite tajunnu. Ja pimee leffa oli kyllä että oksat pois

Sasse kirjoitti...

Alexandra: Tajusin sillee, tai siis kyl se pitää parikertaa ainaskii kattoo ja oon vähä netist lukenu teorioi tost leffasta, et sillai joo. Mut oha se aika pimee :D

Allu kirjoitti...

no avarra muaki! mitä sillä leffalla yritetään sanoa :D mä haluaisin kans tietää. mä sain jotain kauheita traumoja siitä oikee mielenterveys järkky pitkäks aikaa. onneks ihmismieli ei muista kauaa. tai siis mun mieli niin ei enää oo niin pahoja traumoja! :D

Sasse kirjoitti...

Alexandra: no siis ääh tosivaikee selittää, mut tuolta saa iha mielenkiintosta tietoa: http://dir.salon.com/ent/movies/feature/2004/07/23/darko/index3.html jos mtn tajuut! 8)