torstai 29. huhtikuuta 2010

And the noise was filling up my nights without you

Aamu alkoi ikävästi vesisateisissa merkeissä ja olin aika vastaan tätä ideaa koska, ei, en pidä todellakaan tollasesta kylmänharmaasta vesisadekelistä - varsinkaan juuri ennen vappuaattoa! Huomenna on parempi olla hieno sää!

Vähäc ikävästi tärähtänyt asukuva mutta ehkäpä te jotain selvää saatte.

Jonna tuli mulle leikkausasiakkaaks ja tommoi tukka sille napsuiltiin, naps naps!

Tässon taas yksi todella hyvä esimerkki miksen syö kouluruokaa. Toi kala näyttää vahvasti jo kerransyödyltä.

Sit vessaposeilin again.

Näytän Rölliltä ♥ Mut tää on todistusaineistoa siitä et olin Nikellä tänään, sen huone!

Sisko oli hommannu jännää suklaata, oli jopa hyvää vaikka suht eksoottisen makusta!

Eli joo, tänään ei ollu mikään parhaimpia päiviä, aamu meni ihan nätisti, mutta iltapäivä oli aika huono ja lähin koulustakin about 1,5h etuaikaan. Noh, päivä kuitenkin piristyi mun mennessä Nikelle, ja siellä sitten hengailin about seittemään asti - jonka jälkeen jouduttiin vielä kaksi kertaa palaamaan, ekalla kerralla tajusin kännykän jääneen ja tokalla sitten matkakortit. Hups, oon vähän lahopää.

Nyt oonki lopun illasta istunu koneella kuvanmuokkauksen ääressä. Ja nyt pitäis mennä nukkumaan mutta oon yhä laiska ja istun tässä ainakin hetken vielä kuuntelemassa VETOa.

"It's not love that keeps you fit
Pulls you up and realigns you
It's the battle with yourself
And it's the things
That you must go through"

-Sasse

Ei kommentteja: