maanantai 20. syyskuuta 2010

Encircle me, I need to be taken down


Aamu alko törkeellä väsymyksellä kun olin edellisenä päivänä mennyt nukkumaan päänsäryn kanssa aika myöhäseen. Vetäsin lauantain vaateparren päälleni ja kävin syömässä aamupalaa ja vedin pipon päähän ehkäsemään täydellisen hiuskriisin, jonka jälkeen lähettiin faijan kanssa. Lähettiin vähän myöhäseen ja meinasinki myöhästyy koulusta - oikeestaan myöhästyin pari minuuttia muttei jaksanu välittää.
Aamu alko melkopuuduttavalla yritysopilla, en oikeen jaksanu keskittyy ku väsytti ja sit rupesin aina välillä vaan koomaamaan nii pahasti että oikeesti ei rajaa. Jäädyin vaa ja välillä havahduin sillee "fuck mitä just sanottiin", eikä mitään aavistusta maikan puheista. Ärsytti, oon yleensä aika hyvä opiskelija.
Seuraavat pari tuntii meni hilpeesti omaa yritystä rakennellessa taas, sain jopa pohjapiirroksen tehtyä! Nyt ois himassa tarkotus vielä suhaa jonkinlainen logo, mainos, käyntikortti, hinnasto yms. Jee. Kuulkaa innostukseni.


Ruokiksen jälkeen alko ehostus, ja Sanna teki mulle meikin - saman kuin olin tehny viime kerralla sille, eli banaanivarjostuksen jossa siis liikkuvalle luomelle tulee vaan vaaleaa väriä, ja sitten kulmaluun ja liikkuvan luomen väliin tummempaa varjostusväriä. Tää meikki on ihan nice, mut ilman rajauksia! Suositellaan kyllä yleensä pienisilmäisille - mitä mä en todellakaan ole, huomioonottaen että yhessä vaiheessa mua kuvailtiin kummituseläimeksi kun mulla on niin suuret silmät! Tykkään silti.


Sannan meikattua alettiin meikkaamaan uusia pareja, jolloin nappasin Mian mun pariksi! Tällä kertaa vuorossa oli viistolinjainen luomivarjostus, johon käytettiin silmien sukulaisvärejä tms, mitkä Mian kellertävänvihreissä silmissä oli vihreät, turkoosit, oranssit ja keltaiset. Väri on Ben Nyenin Mango (..helmiäinen?) ja sitten pohjalle vaalea beige Vanilla tms. Tuli musta kivat, Mian silmät kyllä näyttää ihan ruskeilta tossa kuvassa!


Kotiin pääsin vasta 17:05, ja sen jälkeen oikeestaan jumitin vaan koneella ja täytin opintotukihakemuksen, sekä oon ihmetelly facebookin ihmemaailmaa. Btw, uudet lukijat tervetuloa ♥

Viimehetken koukuttavimpia biisejä;

TEGAN & SARA - KNIFE GOING IN

TEGAN & SARA - THE CON

"If I don't recover
Sell this house and find
Something lost outside your window
Not forever
But on the night I die
I swear
I'll sleep outside your window"

SASSE

Ei kommentteja: