tiistai 28. syyskuuta 2010

Mix the chemicals right dear

Ok, edellisen postauksen jälkeisistä päivistä ehkä myöhemmin joskus lisää mutta nyt hehkutan parii juttua! Meinaan, IHANA IHANA nettikauppa ShanaLogic menkääpä kattomaan mitä kaikkee jännittävää löytyy senjälkeen ku ootte katellu mitä mä bongailin sieltä! Elikkä tässä vähän esimerkkiä:


Oon varsinki iskeny silmäni t-paidoista tohon harmaaseen tunikatoppiin, laukuista beigeen kanilaukkuun, sormuksista <3 -sormukseen (tää oli oikeastaan se mun the lemppari) ja voikukkasormukseen. Myös noi vikat cutestuff aka. söpöt otukset kaulakoruina on ihan mielettömän sulosia, toi keskimmäinen kissa tui tui ♥

Sit hmm mun piti hehkuu tässä kai jostain bändistä, mutten jostain kumman syystä muista mistä, joten hehkuun että Punk Goes Acoustic -levyt (molemmat, 1 & 2) on ihan mielettömiä! Me likes.
Mutjoo, selostusta viimepäivistä ehkä huomenna jos on jaksaakseen? Jakso vaihtuu kohta ja on semipaljon koulujuttui tekemättä yms, ja oon senverran menossa etten oikee jaksa vaivautua mihinkään. Ettää adioos!
Ja ainii lukijamäärä on taas kasvanu! Tervetuloa lukemaan kaikki uudet ja tykkään kaikista, uusista ja vanhoista lukijoista ♥

"I'm writing again
These letters to you
Aren't much I know
But I'm not sleeping
Cuz you're not here
The thought stops my heart"
SASSE

4 kommenttia:

h e t t a kirjoitti...

ihanii <3___<3

Sasse kirjoitti...

hetta: Äläpä!

Anonyymi kirjoitti...

Oon tosi ilonen jos autat mua! :) Nimittäis olis yks ongelma, ku olit tuolla jossain vanhoissa postauksissa kertonu, miten blogiin saa taustakuvan. Vaikka tein juuri miten käskit, ei taustakuva näy mun blogissa. Mikä vikana? :(

Sasse kirjoitti...

Anonyymi: Jos sulla on uudistettu blogikoodi, sit mun on hieman vaikeempi auttaa. Mutta tota, öö ainakin toimii sillein, että etit sieltä koodista kohdan (löytyy melkein ihan alusta):

body {
background-color:#ffffff;
margin: 0;
padding: 0px;
font: x-small Verdana, Arial;
text-align: center;
color: $textColor;

Jotain ton tapasta. Tärkein on että löydät kohdat body, ja sitten ton background color tai ihan vaan bacground. Sitten muutat sen koodin näin:

body {
background: url('http://i38.photobucket.com/albums/e137/SoScrip/blogi/taustisss.jpg');
margin: 0;
padding: 0px;
font: x-small Verdana, Arial;
text-align: center;
color: $textColor;

Ja nyt kuvan pitäis toistua taustalla säännöllisesti, kuten mun blogissa. Tärkeintä on muistaa lopussa ";" -merkki, muuten koodit ei toimi ja että on kirjotettu oikein.