tiistai 8. helmikuuta 2011

I want to kill everybody in the world

Eli tässä se toinen postaus, joka on itseasiassa kirjoitettu n. kolme-neljä tuntia sitten, ja mua väsyy yhä. Mut kohta onkin jo ihan varteenotettava nukkuma-aika.


Eilisen jälkeen olin kyl ihan dead, ja koulun jälkeen raahauduin ärrän kautta kotiin mangosuklaa seuranani. Ilta menikin näperrellessä ympäristöopin palautettavia juttuja ja jäätelöä mutustaessa. Ja btw, kyllä mä oikeaakin ruokaa syön... Kaikki herkut on vaan niin hyviä om nom nom ♥ (Oon tällä ajatuskululla kohta satakilonen...)



No tää kuva kertookin kaiken mun aamun fiiliksistä aka. kiinnosti taas kuin kilo vaikka mitä. Nyt oon taas pari yötä menny semmosilla max 6h unilla, joten alkaa jo ramasemaan ihan kiitettävästi - tänää ois pyrkimyksenä nukahtaa aikasin ja nukkua hyvin. Nojoo, aamupalan kautta lähettiin faijan kanssa kohti Helsinkiä, ni motarilla oli kolari joka aiheutti sen, että automatkassa meni jo 1h 30min, ja siihen päälle junamatka ja kävely koululle asemalta. Olin näppärästi tunnin myöhässä ja ehin olla liikkatunnilla vaa 30min, jonka jälkeen meillä oli hypäriä 12:30 saakka, mikä oli aika reippaasti sillä kello oli tolloin 9:30.


Nojoo, loppupäivän koomailin koulussa, sekä kävin ostamassa lahjajuttuja. Olin sit himassa kolmen maissa, nyt ramasee yhä ihan hullun lailla ja aattelin et mun on pakko mennä nukkumaan tän postauksen jälkeen vaikkei se teekää kauheen näppärää tolle yönukkumiselle, muttaku oikeesti, tulee vana paha mieli jos en saa nyt nukkua.

Ja nii btw, oon nyt fiksu ja filmaattinen joka omistaa Paypal-tilin onnellisena, ja ei en oo 18 enkä omista visaa joten mulla on Visa Electron paypaltunnus ja jos jotain kiinnostaa ni lisäinfoa täältä.
Joten, nyt adios amigos ja olkaa ylpeitä et yritän ottaa niskasta itteäni tän postailemisen kanssa!

Set this straight, it's not out your grasp,
Fix yourself up bruv, and step off the warpath
Your path is never preordained,
No two lives need ever be the same.
GO! Take a leap of faith
SASSE

2 kommenttia:

Mirre kirjoitti...

Oliks toi mangosuklaa hyvää?! :D

Sasse kirjoitti...

Mirette, on on, oikein hjuvaa, varsinkin jääkaappikylmänä!