lauantai 12. helmikuuta 2011

Leffapostaus osa 3, 21-30

21. Ninja Assassin (2009)
Rain, Rick Yune, Naomie Harris


Ninja Assassin oli vähän hämy. Ihan hauskaa ninjailua ja silleen mielenkiintonen mutta ei kiesus tota loppua.Ei napannu mulle yhtään tommoi lopetus (en tiedä upposko muillekaa). Mut ei mulla silleen sen suurempaa mielipidettä tästä leffasta oo, siinähän sen katto.



22. The Road / Tie (2009)
Viggo Mortensen, Charlize Theron, Kodi Smit-McPhee


Tää oli niin apaattinen leffa. Pelkkää harmaata. Mielenkiintonen idea sinänsä, mutta ei kiesus mulla ei tuntunu keskittyminen pysyvän yhtään kun katottiin tää, sillä niin pelkkää... Harmaata ja tylsää. Ei mitään erikoista.



23. Madagascar (2005)
Chris Rock, Ben Stiller, David Schwimmer


No kaikki tietää Madagascarin ja sen loistokkuuden! Ja ikimuistoiset replat hei: "Just smile and wave, boys. Smile and wave.", "Mitä nyt yksi peppuhaukku kavereiden kesken", "Puretsä mun pebaa!?"



24. Kick Ass (2010)
Aaron Johnson, Nicolas Cage, Chloe Moretz


Ensin Kick Ass ei miellyttänyt mua kauheesti. Kattohan sen ja idea oli vähän hämmentävä, muttei napannut. Katoin sen siis ensin yksikseni, ja no, mä oon leffojen kuluttaja jossa on surullisia elämäntarinoita ja surullisia loppuja, eikä kauheasti paljon ns. erityistä. Joten, ei ehkä mun genren leffa. Seuraavaksi mä katoin tän itseasiassa Niklaksen kanssa, ja voisin sanoa että sen kattelukerran jälkeen mun fiilikset tätä leffaa kohtaan vähän nousikin. Ei tää vieläkään mikään... the-leffa oo mulle, mutta katottava! Loppu on aika epicc.



25. Se7en / Seitsemän (1995)
Morgan Freeman, Brad Pitt, Kevin Spacey


Se7enin oon itseasiassa kattonu jo aika kauan aikaa sitten ensimmäistä kertaa ja se on sen jälkeen tullut nähtyä kerran tai pari, mutta nyt katoin tän Niklaksen kanssa. Jostain syystä tästä leffasta ei jää mulle kohtauksia elävästi kauheen paljon mieleen, mutta sen takia tää onkin niin loistava uudelleenkatottava - muistan kyllä miten tarina liikkuu ja kohtaukset menee, mutta niissä on aina jotenkin se fiilis kuin ne kattois ensimmäistä kertaa. Hassua kyllä. Tää on hyvä leffa ja suosittelen kaikkia kattomaan. Ja Morgan Freeman on ah, loistava.




26. Eternal Sunshine Of The Spotless Mind / Tahraton mieli (2004)
Jim Carrey, Kate Winslet, Tom Wilkinson


Tää on ihan mielettömän ihana leffa! Olin tästä ekalla katselukerralla ihan myyty. Idea ja toteutus on tosi hyviä, me likes. Vähän hämyhän tää on jos ei pysy kärryllä, mutta, pitää olla tarkkana. Oikeesti, en halua spoilata mutta tää leffa vaan on HYVÄ, joten kattokaa se. Hehee! ♥ (Ja hei, elokuva missä yhellä päähenkilöllä vaihtelee hiustenväri aika sateenkaaren lailla, ei voi mennä vikaan.)




27. Girl, Interrupted / Vuosi Nuoruudestani (1999)
Winona Ryder, Angelina Jolie, Whoopi Goldberg


Tää on kans yks mun suosikkielokuvista. Ite leffa perustuu Susanna Kaysenin romaaniin, joka kertoo sen 18 vuoden iässä viettämänsä puolentoista vuoden ajanjaksosta mielisairaalassa 1960-luvulla. Mutta kuitenkin, itseasissa Angelina Jolie, joka ei oo mun mielestä mikään kauheen kiinnostava näyttelijä, vetää tässä aika yllättävän hyvän roolin. Winona Ryder nyt tietenkin on kovin sympaattinen tässä. Paljon fiksuja repliikkejä, ja tosi hieno lähestyminen aiheeseen. Tykkään!




28. Boondock Saints (1999)
Willem Dafoe, Sean Patrick Flanery, Norman Reedus


"And Shepherds we shall be
For Thee my Lord, for Thee
Power hath descended forth from Thy hand
Our feet may swiftly carry out Thy commands.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomine Patri,
Et Fili,
Et Spiritus Sancti."
Tää on ihan törky hyvä leffa omalla tavallaan! En ymmärrä miksei kukaan oo pitäny tästä erityistä mekkalaa - Niklas tän jostain bongasi, niin katottiin ja ai että. Ihan sairaan hyvä tääki! Näyttelijät just cool, tässä vaan oli sitä fiilistä paljon. Oijoij.




29. Dancer In The Dark (2000)
Björk, Catherine Deneuve, David Morse


Muistan kun jo kauan sitten Milli puhu tästä leffasta ja totes että se on sellanen Cry-your-eyes-out. No, sitten jossain välissä lainasin tän ja aloin kattomaan. Alku oli vähän 'um?', sitten mua ärsytti se vähäväliä paikalle ailahteleva musikaalihöskä, sitten mä ajattelin että Millin toteamuksella siitä cry-your-eyes-out -fiiliksestä voi heittää vesilintua, sitten mua rupes kiinnostamaan ja halusin juonta eteenpäin, ja sitten minäkin leffan lopussa löysin itseni itkemästä. Joten voin nöyrästi todeta, että Milli oli kyllä oikeassa ja tää on todellakin kattomisen arvonen vaikka vituttaisiki semmoset musikaalitanssijutut. Oikeesti. Kattokaa. Ja itkekää sitten silmänne pihalle.




30. Sex And The City (2008)
Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon, Kristin Davis


No, yhtenä päivänä halusin katsoa jotain huttua ja sitten tuli katsottua Sinkkis. Vai katsoinko mä tän jonkun kanssa, en muista, mutta katsoinpahan kuitenkin. Tadah. Ei mitään ihmeellistä, en oo erityinen Sinkkisfani tms, mutta tää on ihan katottava huttuleffa. Aivot narikkaan!


Noni, nyt on taas yks osa leffapostauksista purkissa! Joihinkin leffoihin on ihan suoraansanoen saatanan vaikeeta löytää fiksuja kuvia, pahoittelen. Yritys on kyl kova! Mutta seuraavaks jatketaan taas normaalin postauksen parissa!

My brother and sister don't speak to me,
but I don't blame them
SASSE

Ei kommentteja: