sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Where you should be

Dodiin eli heipä hei taas kaikki adios ja sillee, kuten huomaatte varmaan massiivisesta päivitystauosta ennoo millää jaksanu vaivautua muokkaamaan kuvia tänne tai saatikaan niitä näin lomalla ottamaan. Ei oo jaksanu kinostaa. Tässä lähiaikoina oon kans saanu nauttia anonyymien nillityksestä, mutta no worries koska mun mielestä on itseasiassa ihan huvittavaa vastailla semmosille 'tikkuja-perseessä' tapauksille. Että eipä sillä että jaksais kauheasti nekään kiinnostaa.

Dojoo kuitenkin, ehkä mä vaan ladon tähän kuvia ja selitän niistä jotain ja sit lopussa selitän vielä vähän lisää jotain tästä mun lomaviikosta. Jau!

Joo siis keskiviikkona oli tarkotus vääntää banaaninutturaa, mikä sit luonnistu hieman... ei-niin-loistavasti, mut kuitenkin sen verran näppärästi että sain jotain kuvaa muistuttavaa aikaseksi. Tietenkään lopputuloksesta en kuollaksenikaan napannu kuvaa, mutta se on menneitä murheita. Pari kertaa kävin kuitenkin hermoromahduksen partaalla ton kanssa - varsinkin kun tulin tyyliinsä pari tuntia myöhässä mun hieman mutkistuneen koulumatkan takia (olin kyllä ulkona talosta jo 6:45, mutta koulussa vasta jossain yheksän paikkeilla...) Nojoo, aina ei voi voittaa.


Torstaina olin vähän aikaseen Helsingissä, ni kävin piipahtamassa Kiasmassa. Ah, pitkästä aikaa. Ootan vaan että kaks näyttelytilaa avautuu... Ja haluun ton kirjan.

Samana päivänä käytiin myös luokan kanssa tekemässä semmonen rentoutusiltapäivä yhen ala-asteen opettajille, mulla ei siitä oikee oo kuvia kun olin päähierontaa tekemässä all-time. Mut se oli niin hassua kun kaikki oli niin... pientä! Minimaalista! Hämmentävää.


Perjantaina mun ei pitäny tehä koulussa wanhojentanssikampausta, mutta päädyin sitte tekemään kuitenkin. Kallion lukiolaiselle tytölle lähti tommoi kampaus tansseihin, oli aivan ihana asiakas, tykkäsin hirveesti myös tehä tota kampausta. Ja olin ihan hämääntyny miten osasin tehäkin sen kampauksen noin... hyvin. En oo koskaan pitäny itteäni kovin mestarina kampausten teossa.

Iltapäivä perjantaina olikin värioppia aka. maalausta. Ärsyttää ku maalaaminen on kivaa mutta inspiraatio on jossain... ties missä.

Sit pari ilmatilakuvaa koska ainahan mun postauksissa on turhia kuvia ulkoota.

Ja sit melkeen loppuun pieni brassailu (tai not) mun maalaamista tauluista jotka Niklakselle annoin joululahjaks. Noitten tekeminen oli ihan helvettiä, voin kertoa. En oo yhtään tommonen arkkitehtuuri-ihminen, en tykkää piirrellä tai maalata mitään kauheen tarkkaa ja sillee. Mittasuhteilla sun muilla oon heittäny vesilintua yms.

Nojoo. Sit nopee briiffaus listan muodossa edellisen viikon lopusta ja tästä viikosta:
  • Vallotin Tuomarilan pe-la ajaks
  • La-su Niklas oli yötä meilä
  • Ma-ti Niklas, Piesu ja Tommi bunkkaili meillä, tiistaina nähtiin kans Kallee ja käytii Tommilla
  • Ti-ke Niklas ja Piesu oli meillä
  • Torstaina lagailin Jonnan kämpillä Millin ja Villen kanssa syömässä lettuja (ja ruokaa)
  • Perjantain tein Niklaksen lahjaa loppuun
  • Eilen käytiin Niklaksen kanssa stadissa leffassa, sit Niklas sponssas vuosipäivälahjan toisena osana mulle industrialin, sitte käytii syömässä (Nikke tarjos, se oli ihan herrasmies koko päivän), meitsi tarjos jälkiruuat ja sit tultiin meille.
  • Tänään katottiin Up - Kohti korkeuksia, toivoteltiin toisillemme hyvää vuosipäivää ja kateltiin Supernaturalia. Ja meitsi on yhä flunssassa.

Että semmosta! Huomenna pitäis jaksaa taas kouluun, mitä en kyllä... jaksais. Niinku ei varmaan moni muukaan. Mut lisää sitte ensviikolla tai joskuss!
Adios amigos!


Pull me under
I can't take it much longer
You've got a hold on me
Like a constant need inside for nicotine
SASSE

Ei kommentteja: