tiistai 21. joulukuuta 2010

I got you boy and it feels so good to be on top of you

Noni, heippa taas kaikki!

Nyt mulla on kerrankin kuvia - vaikkakin, suurinosa sisältää mun naamakalailua ja ei sisällä mun uutta tukkaa, en anna asian häiritä koska nyt mulla on taas tälläinen toivoton "teen liian myöhään postausta muttei voi mitään nyt jaksan juhuu" -fiilis.

Eli, jokupäivä joltain (viimeviikolta I assume) viikolta, olin istumassa kirjastossa venailemassa Niklasta ja sit päädyin lukemaan sarjakuvaa Kirjaston kissat. Mikä oli hauska. Ja, sain naamani myös näyttämään siedettävältä. Mikä sekin oli aika mukaisaa.

Sitten, tänään vaihettiin lahjat Mian, Sannan ja Riinan kanssa ja sovittiin et saa avata heti. No, tässäpä nämä:

Eli ensimmäisenä löytyy Sannan ostama Domo (♥) ja sitten Riina hommas kuulusaa Graffitilakkaa, mulle sattu pinkki, ja Mialta tuli oranssi kynsilakka + Geishasuklaata. Ite hommasin Riinalle ja Sannalle isot kahvimukit silikonikansilla, ja Mialle eiffeltorni-korvakorut.

Naamakalailin myös bussissa tänään matkalla kampaajalle, ja yritin havainnollistaa jatkuvan lumisateen joka uhkaa peittää Etelä-Suomen lumeen. Aa.

Ainii, ja btw, oon täällä vähänväliä höpöttäny siit Goldwellkisasta (luulisin että muistatte) ja tyttydydyy: Olen finaalissa, kuten myös Riina joka siihen osallistui. Finaaliin pääs myös 13 muuta meijän lisäks ja voi kiesus mulla ei ole minkäänlaista aavistusta millasia ne muut työt on... No, toivotaan parasta helmikuun alkuun, meinaan asilloin meillä on koulussa Avoimien ovien päivä, jolloin on myös finaalipäivä minkä kaikki halukkaat pääsee tsekkaamaan! Apua apua.

Nyt on kans kaikki jouluhässäköinnit sillee mun osalta ohi, että lahjat on paketoitu, ne joille ne piti etukäteen antaa on jaettu, LJkavereiden joululahjat on postitettu jo viimeviikolla ja semmosta. Eli jäljelle jää huominen joulujuhla ja ylihuominen joulusiivous, ou ou ou oon nyt onnellinen ku sain viimein kaiken kasaanvalmiiksjne!

Mutta, katotaan jos huomisesta riipasen postausta kasaan (aattelin esitellä pari uutukaisjuttua) ja silleen. Jos jaksan vaihtaa kameraan patterit ahahahaa....

Mut joo adios amigos ja jos mua ei ennen joulua täällä näy tai kuulu (mitä epäilen) ni HYVÄÄ JOULUA SIT KAIKILLE LUKIJOILLE!

Distance versus time
Cutting versus down to size
Focus versus tears
Versus how did I get here's
Versus curses in your eyes
SASSE

2 kommenttia:

Jetta kirjoitti...

Sulla on ihanat kynnet! Hyvää joulua varmuuden vuoks. ü

Sasse kirjoitti...

Jetta: Ai : D Mun mielestä nää on kyllä ihan normaalit ja katkeilee kokoajan eivätkä ehkä ihan niin ihanat mut jaa :D Ja jouluja kans sinnee!