lauantai 7. marraskuuta 2009

First post!

Okei, nyt on pakko ensimmäiseksi valittaa faktasta, että tän blogin ulkoasu mitä olin suunnitellut (ja melkein saanut valmiiksikin) ei toiminut ja nyt ärsyttää kun se näyttää tyhmältä, muttakun olen huono noitten koodien kanssa yms. Tai no, ainakin suht yksinkertainen, sanotaan näin.

Nää ensimmäiset postaukset on aina tämmösiä! Ei oikein tiiä mitäpä tässä kirjoittais jne, joten tähän tulee aina tällästä turhaa paskaa näin suoraansanoen. En nyt tiedä tuleeko tän blogin sisällöstä loppujenlopuksi sen parempaa koska en tosiaan aio omistaa tätä mitenkään millekään tietylle osa-alueelle. Että kaikkea randomia löytyy tod. näk.

Ehkä joku esittely tähän aluksi, vai?
Noh, ihan alkufaktoina, nimeni on Henna, mutta oikeastaan minua kutsutaan Sasseksi tai joksikin sen variaatioksi. Asun ihan Suomessa, n. 50km päässä Helsingistä ja opiskelen Helpassa Parturi-kampaajaksi nyt ensimmäistä vuotta. Seurustelen.
Pidän musiikista, mutten osaa soittaa mitään/laulaa (jollei nyt huomioonoteta faktaa, että poikaystäväni jatkuvasti inttää minun osaavan laulaa, mutta uskon ennemmin kyseisen henkilön omistavan jotain vikaa korvissaan), ja musiikkimakuni on laaja. Toisinsanoen kuuntelen kaikkea mikä minusta kuulostaa hyvältä.
Pidän myös monesta muustakin asiasta, mm. kirjoittamisesta, väreistä, ihmisistä, laiskottelusta, leipomisesta, laittautumisesta etc.
Kirjoitan friends only päiväkirjaa LJssä, ja päätin nyt luoda blogin, joka ei olisi ihan niin henkilökohtainen ja todennäköisesti ei-niin-angstinen, meinaa olen suht helposti taipuvainen valumaan sellaisiin "yhyy elämäni on paskaa" -tiloihin. Mikä on sitten suhteellisen rasittavaa luettavaa, joten tämähän on paljon parempi vaihtoehto!
Yritän nyt potkia itseäni perseelle ja päivittää tänne välillä jotain kuvia myös itsestäni/kaikesta muusta randomista, joita te tietenkin haluatte katsella, not.
Jos nyt joku haluaa tietää, niin löydyn siis netistä useammaltakin sivulta nimimerkillä sassemon.

Mitäs muuta tänne keksisi?
Aivan; siis miltähän nyt näytä/miten itseäni kuvailisin?
Btw, jos joku nyt haluaa skipata turhan ja pitkän tekstin, voi myös käydä katsomassa ihkugalleriasta.
Laitetaampas nyt hienosti oikein listana:
  1.  Olen n. 160cm pätkä, ja haluaisin olla pidempi. (Ei sillä etteikö lyyhydestä hyötyäkin ole)
  2. Minulla on kaksi lävistystä, angelbites. (Googleta in case et tiedä miltä näyttää)
  3. Pukeutuisin värikkäästi suht usein jollei koulun työtunnit vaatisi mustaa t-paitaa/pitkähihaista aina.
  4. Perusperiaatteena minulla on melkein aina lyhyehköt hiukset (alle hartiamitan), väri ja malli sitten onkin vaihtelevampaa sorttia.
  5. Nykyään käytän suht paljon legginssejä ja hameita, ennen kammoksuin kumpiakin. Mutta siis tyyli vaihtelee reippaasti päivän mukaan.
  6. En osaa luokitella itseäni kauhean selkeästi mihinkään "luokkaan". Jotenkin nää luokat myös ärsyttävät mua mutta no can do!
  7. Pukeutuisin ehkä hieman erilaisesti jos minulla olisi julmetusti rahaa, mutta ei ole, joten en vaan pysty pukeutumaan niin kuin ehkä haluaisinkin.
  8. Mulla on kuulemma isot silmät. On luonnehdittu myös kummituseläimeksi.
  9. Meikkaan mieluusti huolella, ja itseasiassa kai suht paljon.
  10. En keksi enää mitään. Eikun keksimpäs, oon kynsilakka- että myös kenkäfriikki.
Mutta nyt voisin lopettaa tän postauksen tähän koska;
a) en saa aikaiseksi mitään fiksua
b) on jo muuta tekemistä
c) olen laiska

"I can’t be, I can’t be
What you want
I can't be what you want!"


- Sasse

1 kommentti:

jonna kirjoitti...

Ihana nää ulkoasu! Just niin sunlainen! (::
Jee, lisää bloggareita xDD