tiistai 17. marraskuuta 2009

Kovempi sydän ja kovemmat kädet

Okei tää päivä ei ollu ihan mun päivä! Olin valmis rupee itkemään jo useemmassaki kohtaa ku myöhästelin joka paikasta (mm. koulu, koulubussi, metro, bussi, kampaaja!). Mutta, jotain hyvää löyty tästäkin päivästä sentään kuten esim. uusi tukka;



Se on siis tommonen ruskea mössö mutta ihan kiva mössö silti! Eli tuli vähän kutosta ja kai vitosta/nelosta tonne, aka. ruskeeta ja tummemmanruskeeta raitaa tohon keskiosaan. Jehu! Hyvät on, kohan joku näitä vielä vähän nipsis ja napsis poikki jokseenkin kun menevätt suht tyhmästi. Eli siis hiustenleikkuutarjouksia otetaan vastaan, kuka leikkaa häh häh?
(PS ei mun naama oo aina noin tyhmän näkönen, mulla on vaa joku vika ku vääntelen sitä aina noissa hiusposekuvissa...)




 Sitte oli myös ihan kivaa hengailla Millillä sen jälkeen vaikkakin meijän porukoilla hieman kesti... Faija oli joogaamassa puol seittemään asti ja musta se on yhä suht absurdi ajatus, että meidän isä joogaa, mutta niin se kuitenkin tekee.

Loppuillasta sitten päätin leivoskella meidän USA-työtä varten vähän applepiee! Suomalaisittain omenapai kuulostaa tosi tympeeltä ja typerältä joten jee se on mulle applepie.


Ei mikään paras kuva kyllä, ja maistaa en uskalla, tulee ruma kolo. Että joku muu sitten myrkyttyy jos on myrkyttyäkseen koululla.
Pitäis oikeesti tsempata noitten kuvienottamisen kanssa, huomenna I promise otan kameran mukaan i skolan ja napsin kuvia kaikesta jännästä ja sitten hienosti tänne niistä selitän. (Tai sitten en!)

"I was 8,
I was sure
I was growing pain
Like lead in my feet"


-Sasse

//PS Miltä näyttää uus tukka? Onko hyvä?

Ei kommentteja: