sunnuntai 15. marraskuuta 2009

Said you must be an artist

Oleskelin eilen siellä juhlissa, ja oli ihan kivaa. Harmittaa, etten saanut kuvaa siitä miltä näytin, olin tyytyväinen! Mutta tälleen mielikuvana, oli mustat suht wetlook legginssit, pinkit säärystimet, pitkä musta paita vaaleanharmaalla printillä, pinkki/hopeaglitter -kynnet, kolibrikaulakoru jne. eli suht pinkkimustaglitterpainotteinen asu siis. Tulin n. kahdentoista aikoihin kotiin taksilla, joka maksoi 22,80€, eli turhan paljon mun mielestä, mutta no can do.

Nyt olen syönyt ihme tabuja pari päivää kun porukat osti kaupasta kaikenmaailman vitamiineja sun muita. Mulla on jotain piitä ja kalkkia sisältäviä tabuja, d- tai b-vitamiinia ja jotain multitabseja. Piitä ja kalkkia ite halusin syödä, kun kynnet hapertuu kun ei ole tullut saatua ihan kauheasti jotain kalsiumia tai sensemmosia rautapitoisuusjuttujen takia (minulla on hyvin alhaiset rauta-arvot, tulleet geeniperimänä äidiltäni, joten en saa käyttää liharuokien yms. kanssa maitotuotteita) ja ärsyttää kun ei saa niitä kasvamaan kun katkeilevat ja liuskottuvat koko ajan. Pitäisi vähän ehkä hoitaa tunnollisemmin niitä, mutta toivottavasti noi ravintolisät nyt edes vähän helpottaisivat!


 
 
(Alan itkemään noiden kuvien laadusta.. Löysin onneksi akkulaturin niin tulee edes kameralla otettuja kuvia lähiaikoina!)

Josta tulikin mieleen todenneeni tässä eräs päivä olevan suht kynsilakkafriikki kun otin aiheeksi katsella hyllyä missä nuo löytyy. Eihän tuossa ole vielä todellakaan tarpeeksi! Teki mieli ostaa messuilta Wild & Crazyn lakkoja lisää, ovat minusta hyviä, mutta ei ollut rahaa. Kelpaisi myös ne tosi kapeakärkiset piirtolakat, kiitos minulle kaikki heti.

Mutta kohta pitääkin rientää katsomaan Talenttia! Siellä on se kaunis vatsatanssijanainen, jolla on ihanat hiukset. Ja kasvot.

"This staying alive can kill you
It's taking years off of my life
Build my world within you but loneliness comes"


-Sasse

//PS:
Päivitänkö mä turhan usein?

Ei kommentteja: